1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
  3. W przypadku braku określenia czasu pobytu przez gościa przy zameldowaniu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany przy zameldowaniu należy zgłosić w recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
  6. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią oraz standardem. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące jakości usług należy zgłaszać niezwłocznie w recepcji, co umożliwi nam szybką reakcję.
  7. Hotel ma obowiązek zapewnić gościom:
  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
  • pokój utrzymany w czystości oraz przygotowany zgodnie z przyjętymi standardami jakości i estetyki, gwarantującymi komfort i przyjemny pobyt,• wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w pokoju  podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności, tylko gdy wyrazi zgodę i życzenie.
  1. Na życzenie gości hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
  • dodatkowe sprzątanie pokoju podczas pobytu
  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
  1. W przypadku potrzeby zgłoszenia dodatkowych usług, takich jak: dostarczenie papieru toaletowego, wymiana ręczników, pościeli lub  uzupełnienie wody butelkowanej  – należy zgłosić się do recepcji.
  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym w art. 846–849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
  3. Gość hotelowy zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić recepcję o wystąpieniu szkody w pokoju.
  4. Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności oraz przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały zdeponowane w recepcji.
  5. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić w recepcji. W przeciwnym razie gość może zostać obciążony kosztami naprawy.
  6. Wymeldowując się i opuszczając pokój gość powinien upewnić się, że drzwi zostały zamknięte. Gość zobowiązany jest do zwrotu klucza (karty).Za zagubienie, zniszczenie lub niezwrócenie klucza naliczana jest opłata.

 

  1. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
  2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju gościa wyłącznie w godzinach od 8:00 do 20:00.
  3. W hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
  4. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego w pokojach zabrania się używania urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem pokoju, takich jak grzałki czy żelazka.
  5. W całym hotelu, w tym w pokojach, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. Naruszenie zakazu wiąże się z odpowiedzialnością finansową za powstałe szkody i koszty poniesione przez hotel.
  6. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody w mieniu hotelowym lub gości, albo zakłócił spokojny pobyt innych osób.
  7. W przypadku znalezienia przez obsługę hotelu rzeczy pozostawionych w pokoju, hotel podejmuje próbę kontaktu z gościem. Na jego życzenie, przedmiot może zostać odesłany na wskazany adres za pośrednictwem wybranej przez gościa usługi przewozowej, zorganizowanej i opłaconej przez niego.
    W przypadku braku kontaktu lub dyspozycji dotyczącej przesyłki, rzeczy znalezione są przechowywane przez hotel na okres 3 miesięcy a następnie utylizowane
  8. Hotel nie akceptuje pobytu zwierząt.
  9. Hotel ma prawo do przerwania świadczenia usług noclegowych w przypadku, gdy gość zakłóca porządek. W takim przypadku nie przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystany pobyt.
  10. Dokonanie rezerwacji pokoju hotelowego jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.
  11. Śniadania serwowane w restauracji hotelowej  w godzinach 7:00–10:00 w dni powszednie, weekendy oraz święta.