Skip to content
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji , co umożliwi nam niezwłoczną reakcję
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu
- profesjonalną i uprzejmą obsługę
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
- w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
- budzenie o wyznaczonej godzinie
- przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Każdą zastaną usterkę w pokoju hotelowym należy bezzwłocznie zgłosić w recepcji hotelowej. W przeciwnym wypadku gość może zostać obciążony za te zniszczenia.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz może pozostawić w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należytą za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 6.00 do 20.00
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Dotyczy to również pokoi. Za niedostosowanie się do zakazu grozi odpowiedzialność finansowa za spowodowanie straty i poniesione przez hotel koszty.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. w przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
- Rezerwacja pokoju hotelowego oznacza zapoznanie się oraz akceptację powyższego regulaminu przez Gościa hotelowego.
- Śniadanie wydawane jest od godz. 6.30 do godz. 10.30 w dni powszednie, w weekendy i święta do godz. 11.00.
Go to Top