- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- W przypadku braku określenia czasu pobytu przez gościa przy zameldowaniu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany przy zameldowaniu należy zgłosić w recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią oraz standardem. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące jakości usług należy zgłaszać niezwłocznie w recepcji, co umożliwi nam szybką reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić gościom:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- pokój utrzymany w czystości oraz przygotowany zgodnie z przyjętymi standardami jakości i estetyki, gwarantującymi komfort i przyjemny pobyt,• wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w pokoju podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności, tylko gdy wyrazi zgodę i życzenie.
- Na życzenie gości hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- dodatkowe sprzątanie pokoju podczas pobytu
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
- W przypadku potrzeby zgłoszenia dodatkowych usług, takich jak: dostarczenie papieru toaletowego, wymiana ręczników, pościeli lub uzupełnienie wody butelkowanej – należy zgłosić się do recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym w art. 846–849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość hotelowy zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić recepcję o wystąpieniu szkody w pokoju.
- Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności oraz przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały zdeponowane w recepcji.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Wszelkie zauważone usterki należy niezwłocznie zgłosić w recepcji. W przeciwnym razie gość może zostać obciążony kosztami naprawy.
- Wymeldowując się i opuszczając pokój gość powinien upewnić się, że drzwi zostały zamknięte. Gość zobowiązany jest do zwrotu klucza (karty).Za zagubienie, zniszczenie lub niezwrócenie klucza naliczana jest opłata.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju gościa wyłącznie w godzinach od 8:00 do 20:00.
- W hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
- Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego w pokojach zabrania się używania urządzeń elektrycznych niebędących wyposażeniem pokoju, takich jak grzałki czy żelazka.
- W całym hotelu, w tym w pokojach, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. Naruszenie zakazu wiąże się z odpowiedzialnością finansową za powstałe szkody i koszty poniesione przez hotel.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody w mieniu hotelowym lub gości, albo zakłócił spokojny pobyt innych osób.
- W przypadku znalezienia przez obsługę hotelu rzeczy pozostawionych w pokoju, hotel podejmuje próbę kontaktu z gościem. Na jego życzenie, przedmiot może zostać odesłany na wskazany adres za pośrednictwem wybranej przez gościa usługi przewozowej, zorganizowanej i opłaconej przez niego.
W przypadku braku kontaktu lub dyspozycji dotyczącej przesyłki, rzeczy znalezione są przechowywane przez hotel na okres 3 miesięcy a następnie utylizowane - Hotel nie akceptuje pobytu zwierząt.
- Hotel ma prawo do przerwania świadczenia usług noclegowych w przypadku, gdy gość zakłóca porządek. W takim przypadku nie przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Dokonanie rezerwacji pokoju hotelowego jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.
- Śniadania serwowane w restauracji hotelowej w godzinach 7:00–10:00 w dni powszednie, weekendy oraz święta.